onsdag 5 september 2012

Håll dig torr i höst!

Har haft en minst sagt turbulent vår och sommar, och har därför inte haft varken ork eller tid att blogg på den här sidan. Men nu är hösten här jag har tänkt att börja blogga på regelbunden basis igen. Eftersom det tycks finnas en viss risk för att det blir en regnig höst, tänkte jag ge mig ut på jakt efter bra regnkläder. Var beredd att sitta och leta framför datorn väldigt många timmar, men hade nog maximal tur. Hittade nämligen ett blogginlägg med några bra tips på regnjackor när jag sökte på Google.
http://vinterjacka.org/wp-content/uploads/2012/08/regnjacka.jpg
Bara älskar verkligen den här snygga regnkappan från danska Danefæ

Funktionell och stilren regnjacka, men ändå kvinnlig.Verkar vara helt vattentät till och med blixtlåset! Kostar strax över 1300:- kr och finns att köpa hos Smartgirl. Blir en sådan för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar