lördag 29 september 2012

Bloggar jag läser - del 1

Hallå på er, var ett tag sedan jag skrev här nu. Vet inte varför det tvunget måste bli så många uppehåll mellan mina olika blogginlägg. Det jag kan lova är i varje fall att det kommer bli bättre. Om någon trodde att jag inte skrivit på denna sida på grund av att jag skulle vara lat, kan jag också avfärda detta som en nidbild. Men men, låt oss inte kräva ner oss i detta mer en vad som behövs :-) Idag tänkte jag tipsa om en av de många bloggare som jag följer på nätet nämligen en bra vän. Hon bloggar på http://supermamman.bloggagratis.se/ och skriver om lite allt möjligt. Bland annat var hon i USA nyligen, något som hon skrivit om. Men hon är lite av ett äckel också, eftersom hon lyckades vinna pengar på spelmaskinen i Las Vegas! Fast hon förtjänar all lycka och välgång. Se till att kolla in bloggen och följ den om den faller er på läppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar